Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2012 14:35 - Проверка на данъци
Автор: proverkana Категория: Други   
Прочетен: 1828 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.05.2012 16:17


Член 87 от данъчния кодекс, установени видове данъчни ревизии, които могат да направят данъчните власти. Федералния закон № 137-FZ коментира статия е изложена в новото издание за проверка на данъци. В сравнение с предишното издание, тя има много по-малък обем. Първият параграф от член 87 от Данъчния кодекс, законодателят не е оставил само името на данъчни ревизии. Всички характеристики на поведението им, направени в специалните предмети, които регламентират провеждането на съответните одити данък (член 88 от Данъчния кодекс "инспекция на работния плот", член 89 от одити по излизането на Данъчния кодекс "данък").

Проверка на данъкоплатците, на данъкоплатците или агент данък такси включва една преглед на всички документи, необходими за на изчисляване и плащане на данъци, едно проучване на съответствието с установени правила на всички помещения на данъкоплатците, свързани на получаване на дохода (приходите) или други обекти със съдържанието на облагане с данъци и други плащания към бюджета и държавни средства.

Данъчните власти имат настолен и одити на място за проверка на данъци.

Вторият параграф от член 87 от Данъчния кодекс, законодателят определя целта, според които поведението на данъчни ревизии. Целта на бюрото и одити на място данък, и контролира спазването от такси за данъкоплатеца, данъчно задълженото лице или данъчно законодателство в областта на агент данъци и такси.

Член 88. данъчна проверка

Член 88 от Данъчния кодекс урежда процедурата за одит бюрото на данъци.

В съответствие с Федералния закон № 137-FZ, коментира статия описва новата версия, която е отчасти подобен на предварително съществуваща разпоредба. Въпреки това, в допълнение към това, той установява редица нововъведения и подобрения.

Един от тези подобрения може да се счита, че сега за одит бюрото данък, заедно с данъчната декларация, данъкоплатецът представи всички документи, а не само тези, които са основа за изчисляване и плащане на данъка.

Off-данъчна проверка на място не изисква никаква специална поръчка за назначаване.

Off-сайт данъчна проверка се провежда по местонахождението на данъчния орган и да събира, анализира, проучване и обработка на подадените документи на данъчния орган относно дейността на данъкоплатеца и проверка на съответствието с тези документи актуалните данни.

Срок на работния плот проверка е три месеца от датата на данъкоплатеца от данъчната декларация (изчисление) и документи в съответствие с Данъчния кодекс трябва да бъде приложен към данъчната декларация (изчисляване).

проверка на място се извършва само въз основа на наличните данни от данъчния орган за дейността на данъкоплатеца, се формират:

- От данъкоплатците в данъчната декларация (изчисление) и други документи. Съгласно алинея 4 от параграф 1 на член 23 от Данъчния кодекс, за да видите тези документи в случаите, предвидени от закона, е отговорност на данъкоплатеца;

- Чрез получаване на една данъчен орган и други документи за дейността на данъчно задълженото лице (получените документи от данъчната администрация, не е на данъкоплатеца, но от други източници, като изпълнители на данъкоплатците информация, получена по време на насрещни проверки, на информационна агенция правоприлагащите органи);

- Възстановяване от данъчно задълженото лице за допълнителни документи и информация, която потвърждава верността на изчисленията и навременното плащане на данъци. В съответствие с алинея 6, параграф 1 на член 23 от Данъчния кодекс данъкоплатец трябва да предоставят на данъчните органи необходимата информация и документи в случаите и по начина, предписан от Данъчния кодекс. В Данъчния кодекс не казва, че за допълнителната информация, обяснения и документи може да изисква от данъчните органи на организацията. Поради това, инспекторите обикновено се обръщат за почти всичко, което искат, "първичен" икономически договори, фактури, или каквито и да е счетоводни записи. Имайте предвид, че данъчните власти да изискват документите, може само в строго определени обстоятелства (член 88, параграф 3), изисква от същите основни документи означава превръщането на един бюрото одит в изхода, който води до неспазване на гаранциите, установени от Данъчния кодекс за една данъкоплатец (Регламент на FAS на Запад област сибирски на 28 ноември, 2005 F04-8642/2005 (17 430-A27-25)) (Приложение № 171).

Подложи бюро за одит на всички данъчни декларации подадени от данъчнозадълженото лице, независимо от законодателството по отношение на данъци и такси за честотата на тяхното представяне (Писмо от Федерална данъчна служба 18 декември, 2005 № 06-1-04/648) (Приложение № 102).

Правото на данъчните органи да изискват от данъкоплатец, необходими за провеждане на данъчни документи за одит, посочени в параграф 1 на член 31 и член 93 от Данъчния кодекс. Лицето, което е адресирано изискването за предоставяне на необходимите документи, които да ги изпрати или предаде на данъчните власти в рамките на пет дни. Отказ на представителства или неспазване на своевременно необходимите документи, се наказва данъкоплатец, създадена от глава 15 и глава 16 от Данъчния кодекс за. В случай на такова неизпълнение от служител на данъчната администрация в съответствие с параграф 4 на член 93 от Данъчния кодекс, има право да се среже необходимите документи. Под одит бюрото данък такова блокиране не може да бъде направено, като параграф 1 от член 94 от Данъчния кодекс предвижда за изземване на документи и предмети, само в рамките на проверка на място. Следователно, за официален орган на данък провеждане на одит бюрото, е невъзможно да се получи необходимите допълнителни документи, ако данъкоплатецът е отказал да им предостави. Данъчния орган в тази ситуация може само да накаже данъкоплатците чрез налагане на определени санкции за него.

Алинея 4 от параграф 1 на член 31 от Данъчния кодекс установява правото да се обадя на данъчния орган чрез писмено уведомление до данъкоплатците и други лица, са длъжни да даде обяснения във връзка с изплащането (прехвърлянето) на данъци.

В случай на отказ за предоставяне на документи, данъчните органи имат право да се оттегли необходимите документи и данъци се изчисляват по аналогия с други организации. В посочено в членове 93 и 31 от Данъчния кодекс.

Ако по време на одита от данъчната администрация, разкри грешка при попълване на противоречията между документите или информацията, съдържаща се в документите, това трябва да бъдат докладвани на данъкоплатците на изискването да направят съответните корекции в определения срок.

В съответствие с на изменен член при промените в параграф 3 от член 88 от Данъчния кодекс създаде петдневен срок за подаване на необходими обяснение, ако една бюрото одит разкри грешка на декларация или противоречието между информацията, съдържаща се в представените документи от данъкоплатците, и знанието на данъка тялото.

Данъкоплатецът, на данъчни власти обяснение на грешки, посочени в на данъчната декларация (изчисляване) и (или) разлики между на информацията, съдържаща се в документите, правото да представят допълнителни отчети на данъчен орган на регистрите на данък и (или) счетоводна и (или) други документи, потвърждаващи надеждността на данните, вписани в данъчната декларация (изчисление).

Представено от данъкоплатеца, трябва да се съобразява лице, което извършва данъчна ревизия.

Правомощията на данъчната администрация по силата на член 88, са публично и правно естество, който не позволява на данъчните органи произволно се елиминира необходимостта от възстановяване на допълнителна информация, обяснения и документи, доказващи верността на изчисляване и своевременно плащане на данъци. При изпълнение на функциите, възложени му от идентифициране на данъчни престъпления данъчните власти във всички случаи на съмнение за правилността на данъци и още повече - Погледнете за признаци на данъчни нарушения, трябва да се възползват което му е дадено право да изискват от данъкоплатците необходимата информация. Съобразно с това "данъкоплатецът има право да се предположи, че ако данъчният орган не се прилага за него обяснения или доказателства за декларираните данъци, данъчната администрация не се съмнявам, на коректността на данъци. В противен случай би било нарушение на принципа на правната сигурност и ще доведе до тирания на данъчните власти. "

(Определение от Конституционния съд на Руската федерация, на 12 юли 2006 г. № двеста шестдесет и седем-O).

Получена от организацията на първични документи, фактури и аналитични регистри, данъчните власти проведе задълбочен одит бюрото, което по същество е много малко по-различна от изхода. В резултат, те са в състояние да намери грешки в счетоводна дейност на дружеството и оценени допълнителни данъци, глоби и лихви. Ето защо, всяка организация се опитва да прокара в момента на прехвърляне на документи, за да се направят необходимите корекции предвид. Това е особено вярно за организации с голям документ, че нямат време да се провери и да подготви исканата хартия в рамките на пет дни.

Ако в резултат на проверката е необходимо да се направи допълнително плащане на данъци, данъчният орган ще изпрати на данъкоплатеца изискването за плащане на данъци и глоби.

Според член 88 от Данъчния кодекс, параграф 5, при определяне на това дали данъчните служители нарушения на данъчната администрация трябва да изготви до акт на проверка в начина, предвиден от член 100 на Данъчния кодекс (т.е., на една и съща цел, както и един одит област данък).

Формата на акта, създава Ордена на Федералната данъчна служба на Руската федерация на 25 декември, 2006 @ SAE-3-06/892 брой.

Ако данъкоплатецът използва данъчните стимули, данъчните власти, извършване на одит бюрото на данъци, имат право да се възстанови от доказателство на правото си на обезщетения данъкоплатец.

Имайте предвид, че горепосочените разпоредби не се изисква данъкоплатец, когато подаване на данъчна декларация да представят документи, доказващи на правилността на приспаднатия данък (Определение на Конституционния съд на Руската федерация на юли 12, 2006 г. № двеста шестдесет и шест-O) (Приложение № шестдесет и шест).

В съответствие с Федералния закон № сто тридесет и седем-FZ, създадена на правило, уреждащи на специална процедура за инспекция, от данъкоплатците, когато подаване на възвръщаемост за ДДС за възстановяване и на допълнително право да възстановят на данъчните власти на други документи, от данъкоплатеца по време на одит бюрото данък за данъците, свързани с използването на природните ресурси.

Параграф 7 от член 88 от Данъчния кодекс, установени, че от провеждането на одит бюро, данъчната администрация може да изисква подаване на документите на данъкоплатците не са предвидени в член 88 от Данъчния кодекс, или не са обхванати от Данъчния кодекс.

При подаване милион данък връщане за стойността на добавяне данък, който гласи, правото на възстановяване на данък, данъчният орган има право да изисква документи от данъкоплатеца да докаже, в съответствие с член 172 на Данъчен кодекс на законността на данъчни облекчения.

При извършване бюро данъци данъчни одит, свързани с използването на природните ресурси, данъчните органи имат право в допълнение към документите, посочени в параграф 1 на член под, от данъкоплатеца да претендира за никакви други документи, които послужи за основа на изчисляване и плащане на такива данъци.

Съгласно параграф 10 от член 88 от Данъчния кодекс, правилата обсъдиха също се прилага за платци на такси, данъчни агенти, освен ако не е предвидено друго от Данъчния кодекс.

Анализ на основните промени, въведени от законодателя в член 88 от Данъчния кодекс, можем да заключим, че новата формулировка на статията се разработва одиторски цели бюро и организира процеса на нейното изпълнение.

Имайте предвид, че в случай на излишък данъчен орган, правомощията, предоставени при Данъчния кодекс, например, не откриване на документи, изброени в член 88 от Данъчния кодекс, данъчно задълженото лице може да обжалва на действията и решенията на данъчните органи, включително решението да донесе отчетност на данъкоплатеца (Регламент на FAS на Запад сибирски Област на 7 декември 2005 г. F04-8865/2005 номер (17 685-A27-35)) (Приложение № 168).

Член 89. Проверка на място на данъци

Член 89 от Данъчния кодекс, посветена на данъчните инспекции на място е изложен в новото издание. Ако предишната статия се състои от седем точки, новата версия на статията, 17 точки за условията, реда и правомощията на данъкоплатците и компетентните органи по време на проверка на място. Въвеждането на нови стандарти по отношение на регулиране на провеждането на одити на областта данък е от значение, тъй като засяга основните интереси на данъкоплатеца и на упълномощените органи да контролират и наблюдават спазването на данъчните закони.

Алинея 1 съдържа основната разлика между на проверка на място на бюрото - намира се в данъчен одит.

Данъчната проверка на място се провежда в (закрит) на данъкоплатеца.

Ако данъкоплатецът не е в състояние да осигури възможност за проверка на място, одит областта на данъци може да се провежда по местонахождението на данъчния орган.

На мястото на инспекцията данък се извършва въз основа на решението на ръководителя на данъчния орган по отношение на данъчнозадължените лица, организации и индивидуални предприемачи и представлява форма на данъчен контрол.

Данъчна ревизия на сайта е в съответствие с годишните работни планове и тримесечни графици за инспекции на данъчна проверка.

Федералната данъчна служба определя приоритета на мобилните проверки на данъчните на данъкоплатците.

Темата проверка на място е правилното изчисляване и своевременно плащане на данъци (т. 4).

Формата на решението за провеждане на проверка на място, одобрен от Ордена на Федералната данъчна служба на Руската федерация, на 25 декември, 2006 @ SAE-3-06/892 номер.

Прожекцията решение, взето от ръководителя (заместник-началник) на данъчната администрация.

Решение на главата на данъчната администрация, за да назначи на мястото на инспекцията трябва да съдържа следната задължителна информация:

пълното и съкратено име или фамилно име, собствено име на данъкоплатеца;

бъдат проверени, това е, данъци, правилното изчисляване и плащане, което е обект на проверка;

периоди, за които изпитване се провежда;

позиции, имената и инициалите на орган служител данъци, за да бъде натоварен с извършване на проверки.

Се определя от данъчните органи, компетентни да решат на одита. Така, съгласно новите разпоредби на член 89 от Данъчния кодекс:

- Решение за провеждане на проверка на място се издава данъчен орган по местонахождението на организацията или на мястото на местоживеене на лицето;

- Решение за провеждане на организация за проверка на място, посочена процедурата, предвидена по силата на член 83 от Данъчния кодекс, за да категорията на данъкоплатците, данъчните органи, извършвани на организацията на запис, като най-големият данъкоплатец;

- Независим клон областта на данъчна ревизия или представителен офис се провежда по решение на данъчната администрация по местонахождението на отделно подразделение.

В параграф 4 на член под определен срок, ограничаване на проверка период от три години преди годината, в която прави скрининг за решение.

Изходната ревизия не може да продължи повече от два месеца. Този срок може да бъде удължен до четири месеца, а в изключителни случаи - до шест месеца.

Основанията и реда за подновяване на проверки на данъци на място се установява от Федералната данъчна служба (ФТС орден на Руската федерация на 25 декември, 2006 г. № SAE-3-06/892 @).

Наречен реда като причина да се разшири излизане (Re-гостуване) одитиращия данък за до четири, и (или) шест месеца, са посочени:

1) одити на данъкоплатеца, посочени основните категории;

2) За получаване петно ​​в на (ре-гостувания) на данъчна информация одит от закон изпълнение, регулаторните органи или от други източници, се посочва наличието на данъкоплатците, таксата платеца или нарушения данъчни агенти на законодателството на данъци и такси и изискват допълнително проучване;

3) наличието на непреодолима сила (наводнение, наводнение, пожар и др.) В една област, в която се изпитва;

4) да извършва одити на организациите, които се състоят от няколко отделни звена, а именно:

четири или повече отделни единици - до четири месеца;



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: proverkana
Категория: Бизнес
Прочетен: 200572
Постинги: 35
Коментари: 35
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930